Podivne chovani METAPOSTu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jul 20 12:35:34 CEST 1999

> Metapost-ovani dokumentu pres Shift-F11 ci klikem na ikonu latexu by melo
> fungovat, pokud na prvni radek editovaneho souboru date
>   Format: <mujmp>
> kde mujmp.cmd je patricny skript, jemuz se preda uplne jmeno souboru.

To funguje, ja to tak pouzivam. V souboru metap.cmd mam
@echo off
setlocal
set texinput=%emtexdir%\latex2e!!;%emtexdir%\texinput!;%emtexdir%\bibtex\bst
mp %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9
endlocal

Pak mam v prvnim radku % Format: metap

Da se tim tedy ovlivnit i nastaveni pro tex volany z metapostu, popr. se sem
daji umistit nastaveni promennych pro metapost z config.sys.

>   Aby fungovalo i hledani chyb pres Shift-F12, tak by musel byt vystup
> Metapostu identicky jako log file texu, anebo by se musel poopravit
> prohledavac jeho hlasek. Metapost nepouzivam, ale pokud byste takovou
> rutinu na vyhledavani chyb v metapostovych log souborech udelal, pak ji rad
> do pmCSTeXu zaradim.

Jen kdybych to umel. :-) Ale snad se casem ten rexx a jazyk e trochu naucim.
Zatim jsem zvladl jen jednodussi modifikace Vasich souboru.

Zdravi
        Jaromir Kuben