Podivne chovani METAPOSTu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jul 20 12:28:18 CEST 1999

> Jaromir Kuben wrote:
> >
> . . . .

> Zatim jsem narazil na to, ze mne to nadava: "I ca'nt read mp.poo",
> prestoze jsem kopie nastrkal vsude, kde by je to snad mohlo hledat.
> Budu si s tim muset jeste pohrat.

Tento soubor standardne patri do podadresare mplib. V OS/2 ale musi mit
dlouhe jmeno, takze tam jeste udelejte kopii se jmenem mp.pool.
Pak by melo stacit mit spravne nastavenou promennou MPLIB.
Pokud Vam to pomuze, ja to mam v config.sys takto:
SET TEXFONTS=D:\EMTEX\TFM!;.\
SET TEXVFONTS=D:\EMTEX\TEXFONTS\VF!!
SET MFINPUT=.\;D:\EMTEX\MFINPUT!!
SET MFINPUTS=.\;D:\EMTEX\MFINPUT!!
SET MPINPUTS=.\;D:\EMTEX\MPINPUTS!!
SET MPLIB=D:\EMTEX\MPLIB
SET MPTEX=TEX386 -MT35000 ^&CSPLAIN
SET MPEDITOR=CALL D:\EMTEX\MNU\!MPCHYBA.CMD %s %d %l
SET MPXCOMMAND=MAKEMPX.CMD

>                         Jeste jednou diky,
>
>                                   Lubos

Zdravi