Podivne chovani METAPOSTu

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Tue Jul 20 12:04:11 CEST 1999

>Existuje neco takoveho i pro OS/2? Pro TeX pouzivam
>PMcsTeX pana Mikulika a je to vyborne. EPM by asi melo jit
>podobne upravit i pro MetaPost. To by se mne opravdu libilo . . .

Metapost-ovani dokumentu pres Shift-F11 ci klikem na ikonu latexu by melo
fungovat, pokud na prvni radek editovaneho souboru date
  Format: <mujmp>
kde mujmp.cmd je patricny skript, jemuz se preda uplne jmeno souboru.
  Aby fungovalo i hledani chyb pres Shift-F12, tak by musel byt vystup
Metapostu identicky jako log file texu, anebo by se musel poopravit
prohledavac jeho hlasek. Metapost nepouzivam, ale pokud byste takovou
rutinu na vyhledavani chyb v metapostovych log souborech udelal, pak ji rad
do pmCSTeXu zaradim.

---
Petr Mikulik, mikulik at physics.muni.cz