Podivne chovani METAPOSTu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Jul 19 10:54:04 CEST 1999

> Omlouvam se predem, je to trosicku off-topic.
>
> Nainstaloval jsem si na sve OS/2 METAPOST z
> binarek na CTANu. Velmi se mi libi, ale narazil jsem
> na podivnou vec: preklad se zacykli, kdyz ma pouzit
> cs-font. Na vystupu dostanu neco takoveho:
>
> %!PS
> %%BoundingBox: -1 -1 195 145
> %%Creator: MetaPost
> %%CreationDate: 1999.07.14:1213
> %%Pages: 1
> %*Font: cmmi10 9.96265 9.96265 3e:80003000008
> %*Font: csr10 9.96265 9.96265 30:8
> %*Font: csr10 9.96265 9.96265 30:8
> %*Font: csr10 9.96265 9.96265 30:8
> [...]

Dobry den.
Jakou pouzivate binarku? Ja mam pod OS/2 mp.exe, ktery vyuziva emx/rsx
a jejimz autorem je Piet van Oostrum. Bezne pouzivam metapost s cs fonty
a nikdy jsem podobne problemy nemel, at uz byl metapost nastaven tak,
ze z nej volany tex pouzival format csplain nebo latex2e s cs fonty.
Na zacatku souboru mivam defaultfont:="csr10";, ale to by s tim nemelo
souviset, jde o pouziti fontu v label bez btex...etex.

Zdravi
       Jaromir Kuben