Kompilace webovskeho pascalu v DOSu

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Jan 20 10:19:53 CET 1999

On Wed, 20 Jan 1999, Martin Cerny wrote:

> Date: Wed, 20 Jan 1999 10:04:54 +0100
> From: Martin Cerny <cernym at mendelu.cz>
> To: csTeX List <csTeX at cs.felk.cvut.cz>
> Subject: Kompilace webovskeho pascalu v DOSu
>
> Dobry den,
>
> potreboval bych kompilovat programy ziskane programem tangle v DOSu.
> Vyzkousel jsem vsechno mozne, ale bez valnych vysledku; prepisovat
> zdrojove kody se mi nechce.
>
> Jediny pascal, ktery jsem nezkousel je GNU pascal, do ktereho jsem vkladal
> velke nadeje. Bohuzel binarky, ktere jsou na simtelnetu obsahuji pascal,
> [...]
Na mych strankach je odkaz na EMX+GCC pro OS/2. V tom je EMX
runtime a mimo jine i GNU Pascal. Melo by to behat i v DOSu, ale
chce to, pokud vim, vyhodit EMM386 (nebo jinak nastavit
parametry). Ja sam ovsem pascal jiz davno nepouzivam a DOS uz taky
nemam, ale programem memmaker lze nastavit pametove ovladace tak,
ze funguji Windows 3.x, z cisteho DOSu funguje EMX a pod Windows
RSX. (Ted me napada, ze se v memmakeru musi zaskrtnout, ze me
programy pouzivaji EMS, ale uz si tim nejsem jist.)

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail: Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

Member of Czech OS/2 Users Group (http://cs.felk.cvut.cz/~kunaa/)

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/