Kompilace webovskeho pascalu v DOSu

Martin Cerny cernym at mendelu.cz
Wed Jan 20 10:04:54 CET 1999

Dobry den,

potreboval bych kompilovat programy ziskane programem tangle v DOSu.
Vyzkousel jsem vsechno mozne, ale bez valnych vysledku; prepisovat
zdrojove kody se mi nechce.

Jediny pascal, ktery jsem nezkousel je GNU pascal, do ktereho jsem vkladal
velke nadeje. Bohuzel binarky, ktere jsou na simtelnetu obsahuji pascal,
ktery nejede se zbytkem instalace (myslim, ze chce verzi 2.7xx), nevite
kde sehnat potrebne binarky nebo jiny funkcni kompilator.

                         Dekuji Martin Cerny

PS: Ja uz ten Linux asi opravdu nainstaluju.