Kompilace webovskeho pascalu v DOSu

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Wed Jan 20 10:59:43 CET 1999

On 20 Jan 99 at 10:04, Martin Cerny wrote:

> Dobry den,
>
> potreboval bych kompilovat programy ziskane programem tangle v DOSu.
> Vyzkousel jsem vsechno mozne, ale bez valnych vysledku; prepisovat
> zdrojove kody se mi nechce.
>
> Jediny pascal, ktery jsem nezkousel je GNU pascal, do ktereho jsem vkladal
> velke nadeje. Bohuzel binarky, ktere jsou na simtelnetu obsahuji pascal,
> ktery nejede se zbytkem instalace (myslim, ze chce verzi 2.7xx), nevite
> kde sehnat potrebne binarky nebo jiny funkcni kompilator.
> PS: Ja uz ten Linux asi opravdu nainstaluju.

Obavam se ze jenom zkompilovat to nepujde. Bude to znamenat napsat
zmenovy soubor (.ch), pak je to mozne upravit pro (temer) jakykoliv
prekladac pascalu. Ja sam jsem napsal nekolik .ch souboru pro
tangle, weave, pltotf atd. a pro standardni BorlandPascal do realneho
mohu a slo to docela dobre.

Rozhodne to nebude znamenat ze napisete tangle pc a bude to vsechno
fungovat. Ceka Vas spousta prace. A to i na Linuxu, protoze tam je
situace stejna (pokud .ch soubory uz nekdo neudelal za Vas).

Jiri.