bm2font vs EPS

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Jan 14 09:02:13 CET 1999

Dobry den,

boze moj, rozputala sa kvoli tomu riadna diskusia. To som nechcel, ale snad
nikto nato nezomre. Ja som to nedoporucoval, len som napisal, ze mne sa tato
cesta bez problemov osvedcila.

Vobec nepochybujem, ze cesta cez PS je to prave!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ciernymi ciarami na pravej strane som sa este nestretol pri bm2font.
GS som mal pod Win3.11 zo septembra 1997 a v porovnani s nim vystup cez bm2font
je hodne lepsi (povedal by som, ze z GS bol takmer nepouzitelny).

Mne islo hlavne o toto:  pride za Vami kamarat a donese vela suborov s este
viac obrazkami (vsetky bitmapy) a povie Vam, ze to chce vypisat lezato. Subory
su odladene, len to treba tlacit (nemali sme a stale nemame PS tlaciaren).
Obrazky maju pripony msp, pcx a bmp a su vkladane roznymi sposobmi: raz je
pisany \special s vynechanym priestorom,  cez picture, cez rozne makra, dokonca
tahane z ani neviem z ktoreho suboru ako input, niekde uvedene s extenziou
niekde bez a tych moznosti je viac. Ked som si pomyslel, ze co ma caka pri tych
vymenach, dajak som si spomenul na ten bm2font. Napadlo ma, ze ked
"zfontujem" komplet cely dokument, tak nemusim pohnut ani prstom.

Ked nemate extrarychlu tlaciaren, tak proces pre jednu stranu daleko predbehne
rychlost tlace. Pri pisani a ladeni textu ten proces nepotrebujeme pustat, lebo
z obrazovky to mozeme citat aj stojato (aspon si nevykrutim hlavu).

Zdravi
           Ladislav Bitto