Prosba (fwd)

Miloslav Pojsl (stud) flint at risc.upol.cz
Thu Jan 14 12:20:38 CET 1999

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 14 Jan 1999 10:54:13 +0100 (NFT)
From: Miloslav Pojsl (stud) <flint at risc.upol.cz>
To: oldrich.ulrych at mff.cuni.cz
Subject: Prosba

Vazeny pane doktore,

   jsem postgradualni student na FUUK u Prof. Capka. Od Doc. Boka jsem
se doslechl, ze jste expert na zalezitosti kolem TeXu a LaTeXu. Mam totiz takovy maly problem, ktery se mi nedari samemu vyresit. Proto jsem se Vas chtel zeptat, jestli byste mi byl ochoten pomoci.

   Jedna se o tohle. Nas oddil porada v lete tabory a pojal jsem myslenku
udelat pro tyto ucely zpevnik pomoci LaTeXu (jen bez not). Jeden muj
kamarad se spojil s doktorem Olsakem z CVUT, ktery mu dal tento problem
vyreseny JINAK a navic v PLAINTeXu. Pouzitelne je pro nas jen malinke
makro pro sazbu akordu. To co ja potrebuji je:
1) zmenit vlastnosti nadpisu beznych napr. ve stylu ARTICLE (centrovane,
mensim pismem,
2) moznost vytvorit si vlastni prostredi, ktere by melo tyto vlastnosti:
   jako \item by sazelo jednotlive sloky, ktere by byly cislovane a
text by se v nich choval jako v prostredi VERSE, tedy zalamovani radku.
3) sazba textu do dvou sloupcu na stranu A4, ale nalezato.

Predstavoval bych si to v praxi nejak takto:

\begin{document}
\begin{song}
\name{Pochod marodu}
\author{Jarek Nohavica}
\item .....
\item .....
\chorus ....... # vysazeno bez cisla s labelem "Ref.:"
\end{song}
.
.
.
\end{document}
Pricemz polozka pro generovani obsahu by byla \song
Slo by to takhle nejak?

LaTeX bych rad pouzil z toho duvodu, ze uz neni treba nic dodefinovavat
 a hlavne LaTeX umi automaticky vytvorit obsah.

					Dekuji, zdravi Milos Pojsl