BakomaTex - narodna podpora

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Fri Feb 26 09:27:34 CET 1999

Dne 26 Feb 99, v 7:08, Peter Bandzuch napsal(a):

> Dobry den,
>   Pred casom som si stiahol v tomto liste oznamenu distribuciu
> BakomaTex-u. Doteraz pouzivam emTex s TexMex-om pod Win, kde mi
> dobre funguje aj narodna podpora (Kamenicky, vygenerovany .fmt).
>  Chcel by som sa opytat ci niekto nema rozchodeny BakomaTex s vyuzitim cs
> fontov a moznostou pisat text v kodovani Kamenickych ( teda nejaky
> ekvivalent *.fmt suboru s emTexu ). Kedze niesom expert v tejto oblasti,
> neviem ci sa to tam da a ak ano tak ako.

Letmo jsem ho zkusil a zdalo se mi, ze bude lepsi asi jeste
chvili pockat. Ve srovnani se snadnosti instalace a prvniho
spusteni napr. MiKTeXu, to jeste neni v pripade BaKoMa zcela
ono. Ale nechci nikoho zrazovat, venoval jsem tomu opravdu jen
minimum casu.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://jokr.fd.cz ; www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163