PS subor A4 -> 2 A5

KOHUTEK IVAN kohutek at imrnov.saske.sk
Fri Feb 26 11:44:09 CET 1999

Zdravim,
kedze v tejto diskusnej skupine je asi najviac ludi so
skusenostami s PostScriptom, pytam sa tu (aj ked to s TeXom
nema nic spolocne).

Mam text vo Worde (win95) pisany na papier A4, vytlacim
postscriptovym ovladacom do PS suboru a chcem urobit
z jednej A4 dve A5 tak, aby sa to dalo po obojstrannom vytlaceni
pekne poskladat do brozurky a v strede scvaknut
(t.j. ak je N stran, na prvom liste su vytlacene strana 1 a N,
z druhej strany 2 a N-1 atd - pri N = nasobok 4).

Z TeXu mi to funguje TeX->dvips->pstops s parametrami
pstops.exe 4:-3L at .7(21cm,0)+0L at .7(21cm,14.85cm)
pstops.exe 4:1L at .7(21cm,0)+-2L at .7(21cm,14.85cm)

bez akychkolvek problemov, ked urobim to iste z Wordu,
pstops mi to sice urobi skoro dobre, ale namiesto na
jeden list mi da strany 1 a N na dva listy (su spravne orientovane
aj umiestnene), GhostScript zobrazi len jednu stranu, pri pozornom
skumani je vidiet, ze najprv zobrazi jednu, potom ju hned prepise
bielym a zobrazi druhu). Vyzera to, ze su tam nejake znaky pre
odstrankovanie navyse. (v nastaveni ovladaca mam ASCII data,
send CTRL+D nie je zaskrtnute, no compression, ovladac je
Default Postscipt driver od Adobe, ale aj PS drivre pre Lexmark a
HP sa spravaju rovnako proradne).

Vedel by mi niekto poradit, co s tym.

Vdaka.

Ivan Kohutek

Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu        Institute of Materials Research
Slovenska akademia vied            Slovak Academy of Sciences
Watsonova 47                       Watsonova 47
043 53 Kosice                      043 53 Kosice
Slovensko                          Slovakia
http://www.saske.sk/IMR/umvsav.htm