BakomaTex - narodna podpora

Peter Bandzuch fyzipban at savba.sk
Fri Feb 26 07:08:08 CET 1999

Dobry den,
  Pred casom som si stiahol v tomto liste oznamenu distribuciu
BakomaTex-u. Doteraz pouzivam emTex s TexMex-om pod Win, kde mi
dobre funguje aj narodna podpora (Kamenicky, vygenerovany .fmt).
 Chcel by som sa opytat ci niekto nema rozchodeny BakomaTex s vyuzitim
cs fontov a moznostou pisat text v kodovani Kamenickych ( teda nejaky
ekvivalent *.fmt suboru s emTexu ). Kedze niesom expert v tejto oblasti,
neviem ci sa to tam da a ak ano tak ako.

  Dakujem za pomoc,
        Peter Bandzuch

                               TeX
Peter Bandzuch               Band\v zuch      e-mail : fyzipban at savba.sk
Institute of Physics,SAS,                     phone  : +421-7-59410534
Dubravska cesta 9,           D\'ubravsk\'a    fax    : +421-7-54776085
SK-84228 Bratislava,
Slovak Republic