DVI -> obrazek

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Dec 8 13:20:40 CET 1999

On Wed, 8 Dec 1999, Ing. Richard Balogh wrote:

> Dobry den,
>
> ja prave riesim podobny problem - chcem si urobit prezentaciu
> podobnu ako PowerPoint a pod., vymyslel som to tak, ze si nachystam
> sadu obrazkov .gif 640x480 (pre data projektor), ktore potom budem
> premietat. Rozmyslal som aj nad obycajnym .ps alebo .pdf s tym, ze by
> som pouzil Ghostscript, alebo Acrobat, ale obom dost dlho trva, kym
> prejdu z jednej stranky na druhu.

U PDF nekdy dost zalezi na tom, zda je optimalizovan. Pri optimalizaci
jsou totiz vsechny objekty potrebne pro danou stranku pohromade, takze
jeji nacteni z disku je rychlejsi (a je to poznat i na Celeronu 333MHz).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/