DVI -> obrazek

David Kuzela kuzela at mbox.vol.cz
Wed Dec 8 20:41:11 CET 1999

Ing. Richard Balogh pise:
> ja prave riesim podobny problem - chcem si urobit prezentaciu
> podobnu ako PowerPoint a pod., vymyslel som to tak, ze si nachystam
> sadu obrazkov .gif 640x480 (pre data projektor), ktore potom budem
> premietat. Rozmyslal som aj nad obycajnym .ps alebo .pdf s tym, ze by
> som pouzil Ghostscript, alebo Acrobat, ale obom dost dlho trva, kym
> prejdu z jednej stranky na druhu.
> Pri vyrobe obrazkov som skusal viacere moznosti.
> Dvidot sice vie vyrobit aj pcx ale len ako dvojfarebne
> obrazky. Na prvy pohlad sa zda, ze ked je vystup ciernobiely,
> [...]

Podivejte se po conTeXtu, je to velice zajimavy balik (bohuzel jsem jeste
nemel prilezitost ho poradne vyzkoustet), ktery ma pro tvorbu prezentaci
uz pripravena makra. Jediny problem je v nehotove dokumentaci. Odkaz na
nej najdete pres domaci straknu pdfTeXu (neco jako www.pragma-*.nl, bohuzel
nemam ted po ruce ty spravne bookmarky :-((.

BTW - vcelku sikovne lze ps do bitmapy prevest pomoci convertu (soucasti
baliku imagemagic) pomoci:

convert pom.ps vysledek

coz vytvori soubory vysledek.1, vysledek.2, ... , vysledek# , kde # je pocet
stran.
--
                                   David Kužela