DVI -> obrazek

Ing. Richard Balogh BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk
Wed Dec 8 06:59:18 CET 1999

Dobry den,

ja prave riesim podobny problem - chcem si urobit prezentaciu
podobnu ako PowerPoint a pod., vymyslel som to tak, ze si nachystam
sadu obrazkov .gif 640x480 (pre data projektor), ktore potom budem
premietat. Rozmyslal som aj nad obycajnym .ps alebo .pdf s tym, ze by
som pouzil Ghostscript, alebo Acrobat, ale obom dost dlho trva, kym
prejdu z jednej stranky na druhu.
Pri vyrobe obrazkov som skusal viacere moznosti.
Dvidot sice vie vyrobit aj pcx ale len ako dvojfarebne
obrazky. Na prvy pohlad sa zda, ze ked je vystup ciernobiely,
musi to stacit, ale je problem s kresbou znakov.
Ak pouzijete prevod do .ps a vyrobite bitmapovy obrazok ghostscriptom,
vysledok moze mat aj odtiene sedej, cim sa dosiahne ovela jemnejsia
kresba pismen, takze nemaju take "zubkate" okraje. Preto odporucam
postup .dvi -> .ps -> .bmp -> .gif

Riso Balogh