Umisteni obrazku na stranku

Vladimir Michl michlv at penguin.cz
Thu Aug 19 14:44:42 CEST 1999

On Wed, 18 Aug 1999, Mikulas Gangur wrote:

> Dobry den,
>
>  muzete mi, prosim nekdo poradit, jak zaridit, aby se eps obrazek
> vlozeny do latex dokumentu v prostredi figure prikazem epsffile
> umistil na strane v textu tam, kde je umisten ve zdrojovem dokumentu.
> Cpe se mi az na konec (a dokonce na dalsi stranku ac vse ukazuje o
> stranu mene) a text, ktery je vysazen az za nim se cely umisti pred
> tento obrazek.

Take se da obrazek umistit bez prostredi figure a to se pak vysazi do
mista do mista kde je vlozeni definovano. Ja jsem treba pouzival
\begin{center}
\epsffile{...}
\end{center}

Ale pokud to musi byt v prostredi figure i s popiskem, pak asi nezbyva nez
se smirit s tim, ze se obrazek nasazi na pro TeX nejvhodnejsi misto.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl at seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel: +420/68/5391545                                              *
*       068/5391545                             Czech Republic       *