Umisteni obrazku na stranku

Tomas Davidek davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz
Wed Aug 18 17:12:48 CEST 1999

On Wed, 18 Aug 1999, Mikulas Gangur wrote:

> Dobry den,
>
>  muzete mi, prosim nekdo poradit, jak zaridit, aby se eps obrazek
> vlozeny do latex dokumentu v prostredi figure prikazem epsffile
> umistil na strane v textu tam, kde je umisten ve zdrojovem dokumentu.
> Cpe se mi az na konec (a dokonce na dalsi stranku ac vse ukazuje o
> stranu mene) a text, ktery je vysazen az za nim se cely umisti pred
> tento obrazek.

Ja pouzivam na vkladani \epsfig, ale to bude asi dost podobne. Ma to
nepovinny parameter [h]. Vetsinou je ale problem v tom, ze se obrazek na
stranku "nevejde" - nikoli fyzicky, ale TeX ma def. urcitou minimalni
velikost textu na strance. Toto lze zmenit napr.:
\def\textfraction{0.1}
\def\topfraction{0.9}
\def\bottomfraction{0.9}

Zkuste si pohrat s temito parametry.