Vlozeni gif do dokumentu

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Fri Aug 13 13:34:56 CEST 1999

 Dobry den,

> Prevedte ho na soubor treba obr.ps. Pak je nutne pouzit nejaky balik,
> ktery to umi nacist. Vysledny dvi soubor je nutne prevest na Postscript
> (asi pomoci dvips) a vysledek prohlizet a tisknout (nemate-li PS tiskarnu)
> nejlepe pomoci gsview (nadstavba gostscriptu).

Pokud to chcete dostat do dokumentu co nejjednodusseji a nejrychleji,
zkuste libovolny bitmapovy convertor a prevedte gif do pcx, pokud tam
nebude vic nez 16 stupnu sedi, muzete pouzit \special{em: graph
jmeno_obrazku} a vystacite s emtexem.

Zdravi
Karel Horak