Tvar odkazu na literaturu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Aug 13 10:26:25 CEST 1999

>  Dekuji za odpoved. Jelikoz nemam vetsi zkusenosti s LaTeXem a
> literaturu take ne, zeptam se Vas jeste na podrobnosti.

Pokud nepouzivate bibtex a literaturu pisete rucne, staci pouzit
nepovinny parametr u \bibitem. Napr.

\bibitem[Novak, 1998]{5} Citace...

Pak \cite{5} da [Novak, 1998]. Samozrejme to bude takto znaceno
i v seznamu literatury. Okoli thebibliography ma jeden povinny
parametr, za ten musite dat nejsirsi polozku, aby byl seznam spravne
zarovnan, tj. \begin{thebibliography}{nejsirsi_polozka}.

Zdravi
       Jaromir Kuben