RE: Představení

Tomas kouba kouba at hw.cz
Tue Aug 3 14:25:05 CEST 1999

On Tuesday, August 03, 1999 11:31 AM, Matej Cepl
[SMTP:CeplM at seznam.cz] wrote:
>     na Internetu jsem si stáhnul "Not so short introduction to
>     LaTeX", ale furt mi spousta věcí nějak schází. Neumím pořádně

Existuje cesky preklad. Nevim presne kde, ale na zadost rad najdu a
zaslu emailem.

> --  chtěl bych někdy svoje výtvory vystavit na Internetu (dá-li Pán
>     budu mít kde). latex2html by možná byl někdy dobrý (kdybych ho
>     měl), ale raději bych vytvářel PDF. Jak ale přesvědčit pdflatex
>     (a potažmo pdfcslatex, respektive dvojici brachů latex &
dvips),
>     aby produkovali soubory s Type1 fonty, když už je mám? Pochopil

Existuji cm a cs fonty ve formatu Type1. Staci je pridat do font.map
(pro dvips i pro pdftex/pdflatex. Ja nejradeji pouzivam pdflatex
resp. pdfcslatex.

>     Type1 věci. Nebo dokonce (to bych radši), kdyby anglické texty
>     mohly být jenom se zabudovanými dvanácti fonty. Stáhnul jsem si
>     dokonce někde návod od Adobe, ale nějak tomu stejně moc
>     nerozumím. Nemáte někde něco jednoduššího?

Balicek pslatex...

>     smlouva?). Ale na psaní článečků to snad bude stačit. Stejně,
>     mohl bych poprosit o nějaký hodně zkompresovaný seznam volně
>     dostupných stylů?

ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/help/Catalogue/ctfull.html.gz - opet
klidne poslu.

> --  poslední z čeho mám obavu je, že tato diskusní skupina bude
>     trochu moc živá vzhledem k dial-up spojení. Neexistuje někde
>     digest?

Lze nastavit na listserveru.

Tomas Kouba

--