RE: Představení

Matej Cepl CeplM at seznam.cz
Tue Aug 3 23:26:53 CEST 1999

On 3 Aug 99, at 14:25, Tomas kouba wrote:

> Existuje cesky preklad. Nevim presne kde, ale na zadost rad najdu a
> zaslu emailem.

Jazyk je mi lhostejny. Snad neco pozvolna sezenu.

> Balicek pslatex...

Zjistil jsem navic (kdybych jenom RTMF---ach jo!), jak produkovat
neco pouzitelneho pomoci psnffs (LyX si ho tam strci sam), takze to
neni az tak akutni. A dokonce to umi cestinu (i v PDF), takze jsem
vlastne na hodne dlouhou dobu za vodou.

> ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/help/Catalogue/ctfull.html.gz -
> opet klidne poslu.

Mohl bych poprosit? Kolik toho je?

> Lze nastavit na listserveru.

No, to mozna ano, ale help mi neporadil. Nevite nekdo neco lepsiho.

		Hezky den

						Matej