Podivne chovani METAPOSTu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Aug 9 11:59:04 CEST 1999

> Jenze pokud se pouzije EPM z pmCSTeXu, tak to bezi v relaci nekde
> na pozadi a nijak se nepozna, ze to zustalo stat na chybe. Chtelo by to
> v tomto
> pripade pozmenit volani mp tak, aby bezelo v okne na popredi.

To mate pravdu, ja jsem si to zmenil. Staci na tlacitko LaTeX-TeXit
kliknout pravym tlacitkem mysi, zvolit Edit item..., pak ve function
vylistovat misto cstex_texit_backround jen cstex_texit. Pak ukoncit.
A jeste se musi (opet prava mys kdekoli na panelu nastroju) dat Save as..
a ulozit treba pod stejnym jmenem, jako se nabizi, nastaveni pracovni listy.

Nebo lze pouzit volby z roletoveho menu cstex (tam jsou obe - na pozadi i
v popredi).
Zdravi
        Jaromir Kuben