Brozura formatu A6

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Mon Aug 9 11:53:29 CEST 1999

On 26 Jul 1999 13:57:51 +0200, Vit Zyka wrote:

> Autor puvodniho dotazu chce rezat a ne jen prehybat, takze otacet neni
> nutne a emtexovy ovladac lze pouzit. S rezanim je sice vice prace, ale
> doporucuji jej, protoze mnoho prehybu papiru ubira na krase a presnosti.

Dobry den,
  kdyz uz jsme u te presnosti: pokud jsem si stacil vsimnout, jedine
emtexovsky ovladac umi zapocitat tloustku papiru a podle toho stranky
posunout, coz mi pro nepripada jako zbytecne, pokud spravne chapu, ze chcete
ve formatu A6 vyrobit sesitek o nekolika desitkach stran, nikoliv skladat
archy pro vazbu knihy.  Podrobnosti viz doc/english/dvidrv.doc.
  Uznavam, ze zkuseny TeXnik snadno docili tehoz na urovni \output rutiny.
Stepan Kasal