Automaticke generovani fontu.

Petr Felzmann xfelz at albert.osu.cz
Mon Apr 19 16:34:46 CEST 1999

Dobry den,
Delam v emTeXu pod DOSem a nechce mi to automaticky generovat fonty.
Pritom mam v konfigurecnich souborech nastaveno toto:

SCR600.CNF
+font-files=$DVIDRVFONTS:pixel.ljh\@Rrdpi\@f{.pk,.pxl}
+metafont-mode=laserjeytIV

TEXCFG.BAT
set MFVER=mf386
set MFJOBOPT=/3

Kdyz zavolam prohlizec DVISCR, tak se mi objevi hlaska 1018: invalid file
dvidrv.err, pak to nacita fonty a pokud je nemam na disku v pozadovanem
zvetseni, tak na vyzvu Type Y, N or ? dam Y. A vse skonci zpravou If this
isn't done automatically, call mfjob a v adresari TEMP mam ulozen soubor
dv*.mfj.

Jaktoze to nejde automaticky, kdyz v konfiguracnich souborech mam vse
nastaveno? A co mam delat se souborem v TEMPu?

Dekuji za rady. Petr Felzmann.