Automaticke generovani fontu.

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Apr 20 09:38:57 CEST 1999

On Mon, 19 Apr 1999, Petr Felzmann wrote:

> [...]
>
> TEXCFG.BAT
> set MFVER=mf386
> set MFJOBOPT=/3
>
> Kdyz zavolam prohlizec DVISCR, tak se mi objevi hlaska 1018: invalid file
> dvidrv.err, pak to nacita fonty a pokud je nemam na disku v pozadovanem
> zvetseni, tak na vyzvu Type Y, N or ? dam Y. A vse skonci zpravou If this
> isn't done automatically, call mfjob a v adresari TEMP mam ulozen soubor
> dv*.mfj.
>
> Jaktoze to nejde automaticky, kdyz v konfiguracnich souborech mam vse
> nastaveno? A co mam delat se souborem v TEMPu?

DOS neni plnohodnotny operacni system a nelze automaticky startovat dalsi
procesy, ktere by spolu navzajem komunikovaly. Musite tedy spoustet dviscr
prostrednictvim dvidrv. Kdyz dviscr ohlasi chybejici fonty a skonci svoji
cinnost, dvidrv podle "errorlevel" spusti mfjob a po vygenerovani fontu
znovu nastartuje dviscr. Pokud by Vam tento postup havaroval na nedostatek
pameti, pak si musite udelat vlastni davku, kde budete testovat errorlevel
a poustet pripadne mfjob primo. Kdysi jsem to delal, v dvidrv.doc je to
dostatecne srozumitelne popsano.

> Dekuji za rady. Petr Felzmann.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz