Dotaz ohledne editace PS

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Fri Sep 4 11:02:34 CEST 1998

Dne  4 Sep 98 v 9:23, Robert Wolf napsal(a):

> Dale k veci, proc hlavne pisu. Je to sice trosku mimo problematiku TeXu,
> ale protoze se to tyka PS (PostScriptovych souboru), tak to zkusim tady (v
> konferenci o MS Wordu by mozna asi ani nevedeli, co to je PS:-)). Takze mel
> bych dotaz, jestli nevite o nejakem software (klidne i licencni a kde by se
> dal zakoupit) na editaci PS souboru (otevreni existujiciho PS souboru,
> zmena textu/grafiky, ulozeni do PS souboru) nebo aspon nejakych konverznich
> programech, ktere by umely PS prevest do nejakeho standardniho bitmapu
> [...]

V archivu CTANu (graphics) je pagedraw (vyzaduje adobe fonty,
chcete-li text v obrazku). Je zadarmo.

Zdravi
           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...