Dotaz ohledne editace PS

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Fri Sep 4 11:03:09 CEST 1998

>bych dotaz, jestli nevite o nejakem software (klidne i licencni a kde by se
>dal zakoupit) na editaci PS souboru (otevreni existujiciho PS souboru,

V AI formatu to umi PageDraw. Dokreslovat neco k PS obrazku jde treba v
Xfigu.

Ovsem nejlepsim programem pro zaplatovani PS je obycejny editor (treba s
obarvovanim klicovych slov, ja pouzivam EPM v OS/2) a opravovat si to
rucne.

>programech, ktere by umely PS prevest do nejakeho standardniho bitmapu
>(PCX, GIF, BMP, TIF atp.)

to umi ghostscript

Linky na vyse uvedene jsou napr. na
http://www.sci.muni.cz/~mikulik/compCZ.html#PostScript

***  Petr Mikulik, mikulik at physics.muni.cz
***    Laborator tenkych vrstev a nanostruktur
***    Masarykova univerzita, Brno
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (rtg. fyzika,freeware,OS/2,TeX,C++)