Hlaska `Overfull \hbox' a prostredi `tabular'.

Milan Tichy tichy at utia.cas.cz
Mon Sep 21 16:24:54 CEST 1998

Zdravim,

jiz nekolikrat se mi stalo, ze se mi pri zpracovani textu objevila
nasledujici hlaska:

Overfull \hbox (6.88396pt too wide) in paragraph at lines 1455--1463
[]\OT1/cmr/m/it/12 Confined, or mem-o-ry-less, sub-sys-tems: \OT1/cmr/m/n/12 In
 this case, pro-cesses are grouped

Myslim, ze to je neco jako, ze se text nevejde na radek. Vetsinou se mi
to podarilo vyresit pomoci \hyphenation, kam jsem pridal slovo, ktere
'preteka' pres radek. Cim dal casteji se mi stava, ze to nepomuze.

Muzete mi nekdo poradit jak na to?

Dale mam mozna trivialni problem s tabulkami, ale take nevim jak na nej.
Mam nejakou tabulku, napr.:
\begin{table}[ht]
\begin{center}
\begin{tabular}{|l|l|}
\hline
Radek 1		& text 1\\
\hline
Radek 2		& text 2\\
\hline
Radek 3		& text 3\\
\hline
\end{tabular}
\end{center}
\caption{TEST Table}
\end{table}

Potreboval bych, aby napr. Radek 1 byl tucny, Radek 2 normalni text a
Radek 3 LARGE. Kdyz pouziji napr. \bfseries, aplikuje se pouze na text
az po znak '&'. Co pouzit, aby byl tucny radek cely?

Za kazdou radu predem dekuji, MT.