tisknout ci netisknout Zpravodaj (bylo: Spell-checker p

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon Sep 21 16:01:02 CEST 1998

On Mon, 21 Sep 1998, Ing. Richard Balogh wrote:

> Date: Mon, 21 Sep 1998 09:05:28 +0100
> From: "Ing. Richard Balogh" <BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: tisknout ci netisknout Zpravodaj (bylo: Spell-checker p

> A ake je stanovisko redakcie k prekladovym clankom? Nie som zasa
> taky uzivatel, aby som nieco napisal sam, ale mohol by som nieco
> prelozit zo zahranicnych casopisov...

Myslim si, ze mezi cleny jsou i taci, kteri cizimi jazyky moc
nevladnou (zejmena, kdyz puvodni clanek neni dostupny anglicky) a
navic nemusi mit pristup k cizojazycnym casopisum. Preklady jsou
tedy uzitecne, ale je nutne od puvodnich autoru ci vydavatelu
sehnat povoleni. Minuly rok jste mohli nekolik prekladu (dokonce
to byly i jen preklady casti dokumentu) ve Zpravodaji najit a
vsichni autori byli vstricni. Pokud si myslite, ze slovo redaktora
ma u autoru vetsi vahu, jsem ochoten pozadat o svoleni sam.

> Riso Balogh

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/