Dotaz: silna funkce Search & Replace

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Nov 17 08:54:45 CET 1998

> [...]
> znamienka. Treba tiez zabezpecit, aby sa subor prehladaval viacej krat.
> Mozno potom zostavit tabulku, ktora rtf prevedie do slusneho plainTexu
> (bez layoutu).  Potrebna by bola tiez negacia.
>
> Mozete sa inspirovat horespomenutym programom p. Bittoa, ktory vymiena
> retazce vsetkych 8 bitovych znakov iba dva (lubovolne zvolene) su
> rezervovane: jeden ako oddelovac v tabulke vymen a druhy ako vymedzovac
> ciselneho kodu znaku, ktory sa neda napisat v konkretnom editore,
> najcastejsie znaky 10 a 13. Myslim, ze aj tie dva rezervovane znaky sa
> daju vymienat ak sa zapisu pomocou kodu.

Hej to by potreboval. Ale som p. Surdovi vdacny, ze niekedy pred dvoma rokmi ma
poprosil, aby som nieco take naprogramoval. Vymena moze prebiehat vo viacerych
prechodoch, takze mozeme vymyslat co skor a co neskor.  Kazdy prechod sa
vytriedi kvoli rychlosti. Na zaciatku sa subor "pohne" o najvacsi hladany
retazec (moze byt hoci aj trojriadkovy) a potom dalej vzdy o jeden znak. Ak sa
niektory retazec nasiel, tak sa "pohne" o jeho velkost.
Zo zaciatku som testoval koniec suboru programom (TURBOPASCAL), ale som zistil,
ze na niektorych suboroch to nefunguje (*.exe, niektore WORD-ovske a ine).
Teraz zistujem velkost z FAT tabulky a program musi precitat tolko znakov,
kolko je velkost suboru.

Do coho sa pustate je chvalyhodne. Ja som sa snazil o co najjednoduchsi zapis
tabuliek s tym ze vlastne prekodujem vselico.

Ak by Vam pomohol a mate zaujem, zdrojovy kod programu mozem poskytnut aj s
malym manualom.

Zdravi
                  Ladislav Bitto