Dotaz: silna funkce Search & Replace

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Mon Nov 16 18:44:25 CET 1998

On Mon, 16 Nov 1998, Svoboda Josef, pomved KMAT wrote:

> Prosim o radu.
>
> Mam plan dokoncit program v C, jakysi ,univerzalni konvertor`.
> Nazev je hodne prehnany, ale vystihuje, oc mi jde. Aby umel
> transformovat dokumenty z jednoho strukturovaneho jazyka do
> jineho, ale i vice. Proste hodne silna funkce ,search and
> replace`.

Je to velmi chvalyhodna snaha. Pomerne velmi uspesne pouzivam jednoduchy
program nahrad a vymen na konverziu rtf do texu.

Takyto program musi vediet vyhadzovat konce riadkov, lebo v rtf su
umiestnene uplne nahodne a potom nakoniec ich znova dosadit miesto
jednej z medzier, ktora je
o nieco menej ako 80 znakov od zaciatku riadku. Potom je este
 je nevyhnutne zaviest regularny vyraz oznacujuci lubovolne cislo vcitane
znamienka. Treba tiez zabezpecit, aby sa subor prehladaval viacej krat.
Mozno potom zostavit tabulku, ktora rtf prevedie do slusneho plainTexu
(bez layoutu).  Potrebna by bola tiez negacia.

Mozete sa inspirovat horespomenutym programom p. Bittoa, ktory vymiena
retazce vsetkych 8 bitovych znakov iba dva (lubovolne zvolene) su
rezervovane: jeden ako oddelovac v tabulke vymen a druhy ako vymedzovac
ciselneho kodu znaku, ktory sa neda napisat v konkretnom editore,
najcastejsie znaky 10 a 13. Myslim, ze aj tie dva rezervovane znaky sa
daju vymienat ak sa zapisu pomocou kodu.
Potreboval by vsak este zdokonalenie.

Rad by som Vas program otestoval na  probleme rtf - Tex  a mohol poskytnut
vytvorene konverzne tabulky a poradit aka funkcia by sa este hodila.

Vela uspechov praje

Anton Surda