problem TeX vs. LyX v Linux RH...

Michal Choura xchoura at hpk.felk.cvut.cz
Thu Nov 5 14:31:17 CET 1998

On Wed, 4 Nov 1998, Robert Follner wrote:

> Jelikoz mi ten ramecek pripominal tlacitko, tak jsem na to kliknul.
> Bum, dalsi tabulka s nadavkama. Nadava to asi toto:
>  ! Font T1/ptm/m/n/10=ptmrq at 10.0pt not loadable: Metric (TFM)
> file not found.
>  <to be read again>
>  relax
>  l.30 \begin{document}

Jeste jedna moznost: Nezmenil jste druh pisma za nejake jine, nez jake je
standardne nastaveno? Dival jsem se, ze "muj" LyX pouziva standardne pismo
cmr, zatimco Vas LyX hleda ptmr, coz by mohlo byt Postscriptove pismo.
Potom se Latexu nepodari najit matriku ve spravnem kodovani a skonci to
tak, jak je uvedeno vyse. (To uz zde psal Arnost Stedry).

Vemte s sebou na SLT nejaky Lyxovy dokument a jeho TeXovou podobu:-)

Preji pekny den,

(mc)

Michal Choura          e-mail: Michal.Choura at bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/
                       PGP: send mail with subject SEND ME PGP KEY