problem TeX vs. LyX v Linux RH...

Robert Follner follner at icl.cz
Thu Nov 5 15:11:20 CET 1998

> Jeste jedna moznost: Nezmenil jste druh pisma za nejake jine, nez jake je
> standardne nastaveno? Dival jsem se, ze "muj" LyX pouziva standardne
> pismo
> cmr, zatimco Vas LyX hleda ptmr, coz by mohlo byt Postscriptove pismo.
> Potom se Latexu nepodari najit matriku ve spravnem kodovani a skonci to
> tak, jak je uvedeno vyse. (To uz zde psal Arnost Stedry).

Hmmm, ja ale nic nemenil. Jenom jsem pred instalaci tech zarucene
ceskych baliku (stahovano z ftp.fi.muni.cz) odstranil puvodni
tetex*.rpm baliky, protoze mi to nekdo v konfere o linuxu poradil.

> Vemte s sebou na SLT nejaky Lyxovy dokument a jeho TeXovou podobu:-)
Je, to je vyborny. Urcite vezmu.
Diky za trpelivost.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language