problem TeX vs. LyX v Linux RH...

Robert Follner follner at icl.cz
Thu Nov 5 10:37:28 CET 1998

> Pokud to jsou RPMka do RedHatu, neslo by zverejnit jejich verse?

Jasne:
lyx-0.12.1pre6-4cz
tetex-dvilj-0.9csBETA-4
tetex-xdvi-0.9csBETA-4
tetex-afm-0.9csBETA-4
tetex-dvips-0.9csBETA-4
tetex-etex-0.9csBETA-4
tetex-omega-0.9csBETA-4
tetex-latex-0.9csBETA-4
tetex-pdftex-0.9csBETA-4
tetex-0.9csBETA-4

No, ja nevim. Vzhledem k tem hlaskam, co to pise, bych rekl,
ze mi chybi data pro nejake T1 fonty nebo nejaky LaTeXovsky
balik.
Kdyz dam export do LaTeXu a zamenim radku
\usepackage[T1]{encoding}
 za
\usepackage{czech}
tak to nadava, ze nezna prikaz \maketitle ,
ale vygeneruje dvi, jenomze ceska diakritika je hodne zmatena.
Nikdo se s tim nesetkal? Ja jsem to jenom nainstalil pomoci rpm -Uhv *.rpm
a spustil a krasne to jelo az do doby, nez jsem to chtel vytisknout.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language