problem TeX vs. LyX v Linux RH...

Michal Choura xchoura at hpk.felk.cvut.cz
Wed Nov 4 13:42:07 CET 1998

On Wed, 4 Nov 1998, Robert Follner wrote:

> Ahoj TeXaci!
> Kdyz jsem se docetl, jak bezproblemove funguje TeX a LyX
> v Linuxu, ihned jsem to nainstalil.

Pokud to jsou RPMka do RedHatu, neslo by zverejnit jejich verse?

Sam se v Lyxu nevyznam a nepouzivam ho, ale kdyz jsem to zkousel, chodil
mi:-). Pouzivam tetex-0.9cs-5 (nainstalovane kompletne vsechno), a
lyx-0.12.1pre6-4cz, coz je RPMko vytvorene Yenyou Kasprzakem. Tady by mohl
byt problem, pokud pouzivate nejaky originalni Lyx a pocesteny tetex, ale
jak rikam, v Lyxu se nevyznam a nejsem schopen to rici presne.

Zkuste se podivat na nainstalovane verse a pokud budou problemy
pretrvavat, muzete mi poslat nejaky nechodici Lyxovy dokument?

(mc)

Michal Choura          e-mail: Michal.Choura at bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/
                       PGP: send mail with subject SEND ME PGP KEY