Sedivy podklad

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Nov 3 12:16:05 CET 1998

> [...]
> je jiz zaplneno. Dale zmenim vystupni rutinu tak, aby pridala box
> nuulovych rozmeru obsahujici sedivy
> \hrule width\textwidth height(aktualni zaplneni strany-zapamatovane).
> Zapamatovane zaplneni zmenim na 0. Pri opusteni prostredi vyvolam tuto
> prepsanou rutinu a zmenim ji na puvodni.
> 	Tolik idea. Myslim, ze napad cerpa z algoritmu pro dlouhe
> tabulky popsaneho Petrem Olsakem v TeXbooku naruby. Pokud nekoho nenapadne
> snazsi reseni nebo pokud neshledate v nastinenem reseni zavaznou chybu,
> drzte mi palse, abych se neutopil v jiste obludne LaTeXove vystupni

a nedalo by sa to vyriesit jednoducho cisto TeX-ovsky (LaTeX-ovsky)?
Z "TeXbook naruby" viem (zacina sa to na str. 116), ze sa da pouzit vlastne
hociaka pruzna vypln. Skusil som naprogramovat "pruzny sedivy podklad" a ide
to bez problemov.

V dalsom by stacilo naprogravovat, aby TeX vlozil na zaciatku riadku ten prikaz
automaticky. Tym padom by vyplnil kazdy riadok a prechod na dalsiu stranku by
nebol ziadny problem.

Zdravi
              Ladislav Bitto