Sedivy podklad

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Nov 3 12:45:16 CET 1998

> a nedalo by sa to vyriesit jednoducho cisto TeX-ovsky (LaTeX-ovsky)?
> Z "TeXbook naruby" viem (zacina sa to na str. 116), ze sa da pouzit vlastne
> hociaka pruzna vypln. Skusil som naprogramovat "pruzny sedivy podklad" a ide
> to bez problemov.
>
> V dalsom by stacilo naprogravovat, aby TeX vlozil na zaciatku riadku ten prikaz
> automaticky. Tym padom by vyplnil kazdy riadok a prechod na dalsiu stranku by
> nebol ziadny problem.
>
> Zdravi
>               Ladislav Bitto

V baliku colortbl od Davida Carlisla je ukazka okoli longtable s barevnymi
sloupci pres strankovy zlom. Mozna by slo poucit se zde.
Take by jako provizorni reseni slo psat jakoby tabulku s jednim sedym
sloupcem se specifikaci p{sirka stranky} a vynulovanymi mezerami pred a za
sloupcem.
Zdravi
        Jaromir Kuben