poradi hledani

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Wed May 27 18:07:21 CEST 1998

On Wed, 27 May 1998, Petr Sojka wrote:

> : dvips se ze vseho nejdrive diva do mapfile a teprve kdyz tam font nenajde,
> : hleda prislusny VF?
> :
> :     Nedelam nekde chybu?
> To zjistite, kdyz spustite dvips s prepinacem -d (debug);
> pri vhodnem cisle parametru (napr. -d64, detaily viz dvips.tex)
> zjistite, co vlastne kde dvips nasel a chybu snadno dohledate.
> Zdravim
> Petr Sojka

To je ono, -d64 ukazuje, ze nejdrive se ctou mapovaci soubory a teprve
potom virtualni fonty. Byl jsem mimo mailing list upozornen, ze virtualni
fonty do mapovaciho souboru nepatri. Slo mi o jen toto: abych mohl volit
mezi Type 1 fonty CM+kompozity a CS zmenou hledacich cest pro VF, pricemz v
mapovacim souboru by byly radky typu

cmr10  cmr10  <cmr10.pfb

a take

csr10  csr10  <csr10.pfb

Kdyby se csr10.vf nasel drive nez mapfile, pouzily by se kompozitni znaky
slozene z cmr10.pfb, kdyby ne, pouzil by se csr10.pfb. Jenze toto nefunguje
a v obou pripadech se pouzije csr10.pfb, a virualni font vyjde naprazdno.
Je treba vyhodit radky s csr10 ...

Diky za tip,

S.H.

Stanislav Hledik <hle10uf at fpf.slu.cz>   ftp://node.fpf.slu.cz/hledik
Deptartment of Physics
Faculty of Philosophy and Science
Silesian University
Bezrucovo nam. 13                            Phone: +420 653 684 292
746 01  Opava, Czech Republic                  Fax: +420 653 216 948