poradi hledani

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Wed May 27 18:17:47 CEST 1998

"Stanislav Hledik wrote:"
: On Wed, 27 May 1998, Petr Sojka wrote:
:
: > : dvips se ze vseho nejdrive diva do mapfile a teprve kdyz tam font nenajde,
: > : hleda prislusny VF?
: > :
: > :     Nedelam nekde chybu?
: > To zjistite, kdyz spustite dvips s prepinacem -d (debug);
: > pri vhodnem cisle parametru (napr. -d64, detaily viz dvips.tex)
: > zjistite, co vlastne kde dvips nasel a chybu snadno dohledate.
: > Zdravim
: > Petr Sojka
:
: To je ono, -d64 ukazuje, ze nejdrive se ctou mapovaci soubory a teprve
: potom virtualni fonty. Byl jsem mimo mailing list upozornen, ze virtualni
: fonty do mapovaciho souboru nepatri. Slo mi o jen toto: abych mohl volit
: mezi Type 1 fonty CM+kompozity a CS zmenou hledacich cest pro VF, pricemz v
: mapovacim souboru by byly radky typu
To se zase dela standardne prepinacem -P a config.xxx souboru.
Napriklad je-li obsahem souboru config.T1
p +bakoma.map
p +xypic.map
p +mathtime.map
p +lucida.map

pak
dvips -PT1 foo
docili foo.ps s vektorovymi fonty
dvips foo
s bitmapovymi. Podobne lze realizovat prepinani mezi
ruznymi verzemi (cm/cs) vektorovych pisem.

Zdravim
Petr Sojka