poradi hledani

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Wed May 27 11:45:57 CEST 1998

"Stanislav Hledik wrote:"
:     Od doby odeslani dotazu jsem trosku experimentoval: do mapfile
: (obsahujiciho pouze CM fonty) jsem k radku
:
: cmr10  cmr10  <cmr10.pfb
:
: doplnil
:
: csr10  cmr10  <cmr10.pfb      (*)
:
: a vytvoril .dvi s odkazem na csr10. V hledacich cestach _byl_ csr10.vf,
: avsak ve vyslednem PS souboru chybely akcentovane znaky, tj. ze se pouzil
: radek (*). Po odstraneni radku (*) bylo vse v poradku a akcentovane znaky
: slozene z cmr10 pomoci csr10.vf se vytvorily. Da se to chapat jinak, nez ze
: dvips se ze vseho nejdrive diva do mapfile a teprve kdyz tam font nenajde,
: hleda prislusny VF?
:
:     Nedelam nekde chybu?
To zjistite, kdyz spustite dvips s prepinacem -d (debug);
pri vhodnem cisle parametru (napr. -d64, detaily viz dvips.tex)
zjistite, co vlastne kde dvips nasel a chybu snadno dohledate.
Zdravim
Petr Sojka