Potize s dviwin

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue May 19 08:36:14 CEST 1998

> A vidite, tady bych s vami nesouhlasil, dle meho je dviwin lepsi nez
> yap, protoze je VYRAZNE rychlejsi. Pouzijte 300dpi, mam vyzkouseno,
> ze je to optimalni rozliseni pro dviwin.
S tim souvisi dalsi muj problem s dviwin. Nepodarilo se mi
nakonfigurovat automaticke generovani fontu (abych pravdu nechtelo se
mi moc patrat po pricinach, proc to vlastne nechodi). Takze pokud mi
chybeji fonty, pustim si DOSovsky dviscr nebo dvips, s nimi je to bez
problemu. A protoze pouzivam tiskarnu tiskarnu 600 dpi, musel bych
generovat zvlast fonty pro obrazovku a zvlast pro tiskarnu.

Navic, kdyz jsem rozliseni 300 dpi zkusil, opet se objevila hlaska o
invalid fomtu, tentokrat to byl csti10 at 300 dpi.
Nespravne nastaveny adresar bych temer jiste jako pricinu vyloucil,
protoze v chybovem hlaseni je nazev souboru s fontovou knihovnou
i s cestou a je to spravne.
Dviscr mi obcas napise varovani o nespravnem kontrolnim souctu (ale
zobrazeni je OK), nemuze to byt tim?

Jiri Zelinka