Potize s dviwin

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Tue May 19 14:32:45 CEST 1998

Josef Krob (jokr at mrakoplas.phil.muni.cz) wrote:
>Dne 19 May 98 v 7:36, Jiri Zelinka napsal(a):
[...]
>2. Mohu vam poslat lehce upravene davky pro dviwin, ktere budou=20
>generovat fonty automaticky

Mam podobny problem. Nemohl byste to nekde zverejnit, pripadne
strcit primo do Net News? Urcite bych to nejak uplacal sam,
ale rad nedelam veci, ktere uz udelal nekdo jiny ;-)

Diky
      Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218