Potize s dviwin

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Tue May 19 07:51:32 CEST 1998

On 18 May 98 at 16:51, Jiri Zelinka wrote:

> Jsem bohuzel nucen pracovat pod MSW a prohlizec dviwin neni skutecne
> to prave orechove. Napriklad pri pouziti fontu s rozlisenim 600 dpi
> nemuzu zobrazit celou stranku. Patral jsem po nejake alternative, ale
> na nic jsem nenarazil. Ovsem dnes se objevila zminka o prohlizeci yap
> (jestli se dobre pamatuju). Da se pouzit s emTeXem?

A vidite, tady bych s vami nesouhlasil, dle meho je dviwin lepsi nez
yap, protoze je VYRAZNE rychlejsi. Pouzijte 300dpi, mam vyzkouseno,
ze je to optimalni rozliseni pro dviwin.

Yap samozrejme pouzit pujde, dvi jako dvi, problem bude v tom, ze on
je zakomponovan do MiKTeXu, takze je treba instalovat nekolik
dalsich, relativne velkych, knihoven, za kterych se toho moc
nepouziva, instalovat konfiguraci MiKTeX atd. Skoro bych se tou
cestou zatim nevydaval, dokud to nebude stat za to. V tuto chvili ma
yap jedinou vyhodu: virtualni fonty, ale mnoho nevyhod: nepodporuje
grafiku a havne je POMALY a pripada mi, ve srovnani s dviwin, takovy
nepritulny.

Jiri.