TeX pro MS Win nebo UNIX?

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon May 18 10:01:19 CEST 1998

Milan Sorm pise:
>o to by treba ani tak neslo (ja mam windoze jen kvuli texu, jinak mam
>vsechno v linuxu), ale proste se mi nedari rozjet v linuxu cestina a
>texu pod linuxem jakbysmet :)

Priznam se, ze dalsiho takoveho cloveka neznam. Jste-li zvykly na
linux a pritom rozjizdite TeX pod Win, je to velmi neobvykle.
Ja sice pod linuxem nepracuji, ale jsem si jist, ze prace pod OS
unixoveho typu Vam prinese vice radosti. Praci pod NT bych doporucil
tem, kteri jsou na Win zvykli a Unix je pro ne spanelska vesnice
(aniz bych se chtel kohokoli dotknout).

Diskuse okolo cestiny pod linuxem tu myslim, byly, zkuste se podivat
do archivu. Pripadne bych zkusil kontaktovat nekoho, kdo s tim ma
vetsi zkusenosti.

Preji mnoho zdaru.
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938