TeX pro MS Win nebo UNIX?

Milan Sorm sorm at fi.muni.cz
Mon May 18 11:32:34 CEST 1998

Antonin Strejc wrote:

> Priznam se, ze dalsiho takoveho cloveka neznam. Jste-li zvykly na
> linux a pritom rozjizdite TeX pod Win, je to velmi neobvykle.
> Ja sice pod linuxem nepracuji, ale jsem si jist, ze prace pod OS
> unixoveho typu Vam prinese vice radosti. Praci pod NT bych doporucil
> tem, kteri jsou na Win zvykli a Unix je pro ne spanelska vesnice
> (aniz bych se chtel kohokoli dotknout).

no je pravda ze win jsou pro mne zahadou, ale bohuzel princip cestiny v
linuxu take. i kdyz s nim delam dlouho. zkusim ted podle rad P.Janika
nainstalovat cestinu do tetexu a pokud to pujde, konecne zrusim winy na
mem stroji. pak budu konecne stastny.

> Diskuse okolo cestiny pod linuxem tu myslim, byly, zkuste se podivat
> do archivu. Pripadne bych zkusil kontaktovat nekoho, kdo s tim ma
> vetsi zkusenosti.

zkusim to projit.

> Preji mnoho zdaru.
> Antonin Strejc

dekuju. budu to potrebovat,

milan sorm

> Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938
> Czech Technical University in Prague                 Computing Centre
> Czech Republic                               Zikova 4, 166 35 Praha 6

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5
46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm at fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/