Encoding translation?

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon May 4 14:49:13 CEST 1998

On Mon, 4 May 1998, Michal Kvasnicka wrote:

> Dobry den!
>
> Nektere verze TeXu pry umi udelat prekodovani fontu na urovni TeXu --
> asi je to
> blbe receno. Neco, jako ze reknu, ze muj text je Iso-Latin2 a fonty v
> Corku, porad
> si, jak umis.

Jsou 3 moznosti:

1. Dela to emTeX pro OS/2 a DOS pomoci tcp (TeX Code Page). Zdrojaky
nejsou k dispozici, takze to tezko prenesete do jine implementace

2. Patch Libora Skarvady, musite prelozit znovu web2c, zbytek je popsan v
dokumentaci.

3. encTeX od Petra Olsaka. Take musite prelozit web2c, ale ziskate system,
ktery muze byt kompatibilni s originalnim Knuthovym TeXem a navic mate
dalsi funkce navic pri zpracovani dokumentu. Zda se mi lepsi nez tcp v
emTeXu.

> Jak se to dela? Je na to nejaka systemova promenna, ale nevim jmeno.
> Funguje to
> v teTeXu?
>
> S diky
>
> Michal Kvasnicka: http://www.econ.muni.cz/~qasar/

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/