Cestina v TeXu pod Linuxem (Was: Re: virtualni fonty pod WinNT)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Fri May 15 13:37:44 CEST 1998

   Datum: Thu, 14 May 1998 19:02:07 +0100
   Odesilatel: Milan Sorm <sorm at fi.muni.cz>

Preji prijemny den,

   > dostat cestinu do texu pod Linuxem jsem vzdal a tak prosim nekoho o
   > pomoc, jak rozjet to delani virtualnich fontu v WinNT.

ja bych to tedy tak brzy nevzdaval :-)) - Petr Olsak pred nekolika
tydny zverejnil, jak TeX (resp. Web2C) `pocestit' a ja toto reseni
(pravda ponekud upravene) pouzivam na vsech svych strojich a naprosto
bez problemu. Napsal jsem si takovy skript, ktery (pokud ma dostupne
vsechny potrebne soubory) nainstaluje tetex-0.9 vcetne posledniho
pdfTeXu a kompletniho pocesteni. Michal Choura ostatne slibil, ze brzy
vyrobi RPM baliky pro instalaci podle meho skriptu. Pokud budes chtit,
muzu Ti ten skript poslat.

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik at inet.cz