Rozlisenie tlaciarni

Ing. Richard Balogh BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk
Fri May 15 08:56:44 CEST 1998

Dobry den,

narazil som na takyto problem - neviete niekto, aka je asi
dosiahnutelna rozlisovacia schopnost profesionalnych systemov na
tlacenie (knih, casopisov) - viem sice, ze osvit sa robi na 1200 aj
2400dpi, ale je to dosiahnutelne aj napr. sietotlacou, ofsetom? Zda sa
mi totiz, ze ked sa tam ta farba otiera valcami, tak sa musi zlievat
a nedosiahne tolko dpi. Niekde som dokonca cital, ze farebne casopisy
zodpovedaju asi tak 300dpi.

Mohol by niekto tieto moje neznalosti uviest na spravnu mieru?

Dakujem
        Riso Balogh