virtualni fonty pod WinNT

Milan Sorm sorm at fi.muni.cz
Mon May 18 09:32:10 CEST 1998

Jiri Rybicka wrote:

> Nevim, jestli se skutecne jedna o virtualni fonty,
> nebo jen o generovani pk souboru. Ale popisovany
> problem uz tady byl diskutovan (viz archiv konference).
> Reseni spociva v tom, ze automaticke generovani
> vypnete a misto nej spustite explicitne mfjob s
> vygenerovanym souborem.

ne, i kdyz mfjob pustim rucne, stale to zpusobuje tytez problemy.
vzdavam to. zase me odradil dobry software (TeX) kvuli chybe operacnimu
systemu (NT).

> (jestli tento mail dojde zmrseny, tak mi to
> prominte, jsem nucen chvilku pracovat v tech
> debilnich NTckach).

ne prislo to pekne... alespon mne.

> JR.

m.s.
Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5
46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm at fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/