CSPSFonts & fontname

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Thu Mar 19 06:45:50 CET 1998

On 18 Mar 98 at 17:59, Spatka Petr wrote:

(...)
> This is dvipsk 5.58f Copyright 1986, 1994 Radical Eye Software
> ' TeX output 1998.03.17:2154' -> |lpr
> kpathsea: Running MakeTeXPK rphvr 540 600 0+540/600 ljfour
> MakeTeXnames: Could not map typeface abbreviation  for rphvr.
> MakeTeXnames: Need to update /usr/lib/texmf/fontname/special.map?
> MakeTeXPK: Running mf \mode:=ljfour; mag:=0+540/600; scrollmode; input rphvr
> This is METAFONT, Version 2.718 (C version 6.1)
> kpathsea: Running MakeTeXMF rphvr.mf
>
> ! I can't find file `rphvr.mf'.
> <*> ...ur; mag:=0+540/600; scrollmode; input rphvr

Pri te prilezitosti me napada: Nebylo by vhodne predelat cspsfonts
(phvr8z & spol) tak, aby odpovidaly doporuceni FONTNAME
(www.tug.org/fontname), t.j. zmenit odkazy z rphvr na phvr8a nebo
(protoze fonty phvr8a se vetsinou v instalacich nevyskytuji) na
phvr8r?

Napr. odkazy na raw fonty (rphvr) se v pdfTeXu vubec nevskytuji, i v
dvips zustavaji pouze pro zachovani zpetne kompatibility pro
"obsolete" uzivatele.

Minule jsem konzultoval nejaky problem ohledne fontu v PDFTeXu s
Philem Tylorem a bylo mi vynadano, ze jsem "obsolate".

Udelal si jiz nekdo tuto konverzi?

Jiri.